Dag 11

29-05-2013 16:44

Woensdag 29 mei: Om 8:00 u al regen en tot nu toe (2.15 u) nog steeds regen. Zojuist heb ik een lekke achterband gereden, gelukkig vlakbij het dorp Meckenheim. Ik heb bij iemand aangebeld die mij kon vertellen dat de fietsenmaker vlakbij zit. Hij was bereid met mij mee te lopen en als hij geen tijd had om te repareren zou hij mij naar Euskirchen brengen met zijn auto !!!

Echter de fiets moet toch gemaakt worden en de goede man had tijd, dus een gelukje!
Nu zit ik in het internetcafee en wacht op de reparatie.Nog steeds regen, steenkoude handen en 12 * Celsius.
Als de fiets klaar is ga ik met de trein naar Euskirchen en zoek daar een hotel.
Dan probeer ik het laatste stuk in 3 dagen te verdelen om naar huis te komen.
Je kunt dit een combi- reis noemen, meer een kwestie van overleven, want niets blijft mij bespaard !
Desondanks blijf ik optimitistisch en zal over een paar dagen weer genieten van mijn eigen bed. Jammer genoeg heb ik afgelopen zondag de paus niet gezien! Maar laat ik niet zeuren en morgen maar weer hopen op beter weer.