Dag 6, 7 en 8

26-05-2013 22:17

24 mei: Ongelofelijk veel ellende: problemen met mijn fiets en steeds maar weer die regen! Op vrijdagavond de zaken op een rijtje gezet: zonder mijn trapondersteuning kom ik de bergen niet over en deze werkt niet en niemand kan dit repareren, ik ben nu in Pforzheim en vandaag al vele klimmetjes moeten overwinnen, veelal lopend .

 

25 mei:Ik heb besloten om op Zaterdagochtend naar een reisbureau te gaan om te zien of er een vlucht gaat van Stutgart naar Rome en ja hoor: op Zaterdagmiddag om 14.00 u. kan ik naar Rome en op zondagavond weer terug naar Stutgart ! Onmiddellijk geboekt en met de shuttle naar de luchthaven: aankomst om 16.00 u. en weer met de shuttle naar hartje Rome. Hotelletje gezocht.

 

26 mei: Zondagmorgen de mis bijgewoond in de St.Pieter, kaarsjes opgestoken en om 17.00 u. de retourvlucht.

Het is nu Zondagavond en blijkbaar heeft het weer de hele dag geregend (niet in Rome ! ) in de stad Pforzheim waar ik mijn fiets en mijn spullen heb achtergelaten. Morgenvroeg spring ik weer op het rijwiel, volgens de hoteleigenaar is het morgen iets beter en hoop ik Worms te halen en dan geleidelijk via de Rijn weer naar huis. Als de regen zo blijft aanhouden zal ik stukken per trein moeten doen.

Ontmoette gisterochtend in de stad het echtpaar dat ik eerder ontmoet had: zij laten zich ( nog ) niet ontmoedigen en gaan gewoon door.